Sunday, February 15, 2009

21st february 2009!!

yeahh!!
aku nak pergi sangat!!
oww..lupa..(high five at the forehead!)
ada gig sabtu nih..well im so going!
sebab apa tahu?
aku nak jumpa kawan-kawan ku yg makin aku rindu hari-hari!!
nak tengok Bunkface,JGO,Roti,dan...
abu,abu nawas,hehe nas-t!
ok..harap2 nanti perjumpaan antara nadia dan qareem, memberikan berita baik!!
kami nak beli tiket encik Qareem!!
3 please!!(sama saja mcm gig hujan ari tuu)
ye kami cadang nak pergi 3 org je..
yg lain jmpa je kat sana..senang!
p naik keta ssh la..
mcm2 prob dok da!
skt ati je..
kami bertiga p naik Rapid dan ferry je..
well rapid always on our side!!
lots to catch up..so naik ferry smua tuu, yeah boley story2!!
so,nadi,sheera...rapid je la.. huhu!!

ok..nadi,teman kan dali beli sumthing ok?
like kasut and selipar!!
oww..and beg!!
i need a new beg..ada yg menarik hati ku di nose!!(kedai kasut, yg jual beg juga)
ok..aku dah merapu nih..
boring la..dok rumah je keje ku skarang..
dengar lagu yuna-dan sebenarnya berpuluh-puluh kali..sampai mabok!!
tp lia ska la!!

ps:jng la kau pening dengan apa yg dikarang diatas.terima kasih ouh!

No comments: