Friday, February 13, 2009

al-Fatihah

buat rakan ku, Siti Nur Balqis bt Mohd Yusoff..
meninggalkan keluarga dan rakan-rakan dan kembali ke Allah S.W.T..
Allah lebih menyayanginya..
alhamdulillah dia dikebumikan pada 13.02.09 pada jam 11pagi..
semoga berada disisi orang-orang yang beriman..
semoga rohnya dicucuri rahmat..
aku rindu wajahnya,senyumnya,gelak-tawanya..
kenangan ku bersamanya, tidak akan ku lupa..
aku sedih kerana tidak dapat berjumpa dengannya..


Aku mendapat panggilan dari Nadia..
mendapat berita kehilangannya..
aku terkejut..aku masih tidak dapat menerima kenyataan.
setelah meletak telefon..
aku menangis..
tidak pernah aku menangis sebegitu..
aku merasakan kehilangan dalam hidupku..
rakan ku yang ku sudah lama ku tidak bermesra..
tiada lg..

aku menyesal kerana menolak pelawaan rakan ku Atiqah, untuk melawat arwah di hospital pada 12.02.09..
sepatutnya..
aku sempat melihat dia..
bercakap dengannya..
sedihnya aku..aku betul-betul sedih..
melihat wajah mak dan kakaknya..
aku sebak..
ya Allah..
hanya Allah yang tahu perasaan ku..
Balqis, aku rindu kau.. :,(

*sama-sama kita doakannya..al-Fatihah

3 comments:

KhaLifah feDi said...

al-fatihah..
semoge dicucuri rahmat olehNya isnya Allah..

ku harap kamu tabah ok cik lia..

slm kenalan dr kf semoge kamu terus bloger ok..
ti lia follow blog kf ok..

sayaNADDY said...

al-fatihahhhh

Dahlia said...

KF, u ada 3 blog..
which 1 should i follow..
damn! haha!!

al fatihah...