Wednesday, February 25, 2009

sedihnya hati ku.

PLKN,NS..
selama ini, aku masih tak peduli untuk semak dimana tempat PLKN aku..
ya,aku kumpulan 2,sesi 6,2009..
aku masih bergurau senda..
tiba-tiba,aku terdetik untuk lihat dimana aku ditempatkan..
rakan-rakan mula bertanya..
aku membuka la laman web khidmat negara..
sekarang aku sudah tahu bila dan di mana aku akan menghillang..
KEDAH,SIK-Kem rimba Taqwa.
20.03.09,jumaat,9.30pg.
berkumpul di dewan mellinium,kepala batas.
ya..
ditempat jin tendang---papa ku berkata.
aku semakin sebak..
aku tak mahu pergi..tinggalkan segalanya..
aku mula berfikir..migrain pun mula muncul..
sakit kepala pun aku nih..
aku dengan lajunya menelefon rakan-rakan..
ada juga aku memberi sms..
hanya sebilangan yang membalas..
mereka juga terkejut kerana tak sangka aku akan pergi jua..
TANIAH!!-msg aku terima apabila semak nama perserta..
bagi aku, aku la yang paling malang..
PLKN!
kenapa aku yang terpilih..
ya..aku tak sedap hati..
mungkinkah...
aku hanya ingin jumpa dengan semua keluarga dan rakan-rakan sebelum aku pergi..
boleh kan?
engkau jawab..

14 comments:

theafiq said...

lia dpt kt kdh, bkn jauh pon =) jgn sedeh2 k

Dahlia said...

afiq,
hmm..
lia tkt laa..
nak p..
tp mcm x sdp ati.
adoyy..

m a n said...

klau aku nti da msa aku p kt ang k?
spt yg aku habaq kt ang.
hehe!
aku cba gak try blik png pastu p kem ang.
ewahhh!

*syok pa dpt plkn. dpt mber baru pa.
aku dlu xdpt.
wowo.
=P

Dahlia said...

man,syok?
eww..
aku benci!!mai taw jmpa aku!!
taw!!

Aiza Jeniza said...

yea yea..
nnti kami smua p tgk lia bawa flyers gig skali!
heheh

Dahlia said...

aiza!!
21th!
no!!
im so not there!
i nak sakit!
bg i sakit so i xpyh p!
plz!!

Aiza Jeniza said...

u nk sakit?
susah laa..tapi kalu bagi sakit hati leh la.
hehehe.
i dgn nad leh bergabung tenaga bagi u sakit hati.
peace!

Dahlia said...

tudia!!
sanggup!!
huh!

vidadarisakura said...

selamat berPLKN..

hee

Dahlia said...

vida,
kalau boleh..
mmg nak selamat..
tp...
lia tak nak pergii!!!
(T.T)

farah saiful said...

i pun dpt jugak! kat kuala kangsar. org ckp kem tu x best. i pun x nak pegi. hari2 dah start nangis. :(

Dahlia said...

farah, malang kan nasib kita nih?
harap2 best la kat sana..
sbb 3 bulan bukan kejap..

aLepBulan said...

skodeng2 jap..

PLKN best tue..
nnt da blek bca komen nie,
nk ucap welcome back..

hehe

Dahlia said...

alep Bulan,
hehe! well PLKN x la setrok yg disangkakan! :)