Sunday, February 22, 2009

Terima kasih 21st

Akhirnya...last gig yang aku pergi. mungkin lepas ini aku tiada lagi di Penang..aku ke tempat lain..



ok..aku tak nak cerita tentang itu..tentang gig semalam..best sangat..walaupun diakhir gig tersebut terdapat kejadian yang tak digemari dan tidak disangka akan terjadi, berlaku..

aku basah..peluh di baju dan seluar boleh diperah sehingga mug pun penuh..

seluar aku koyak..ye.aku pun heran..aku cuma jatuh apabila ditolak..tapi bukan jatuh terok..aku diri diatas kerusi dan ditolak oleh orang-orang sahaja..kemudian aku naik balik atas kerusi itu..masa tuu la seluar aku koyak..tapi aku tak sedar..lepas keluar pergi minum, baru aku nmpk..adoyy..seluar tuu dah lama aku pakai..xsangka akan koyak kat gig..tapi nadia ckp "rock pa!" haha..



padahal aku balik awal dengan nadia dan sheera kerana ada hal ..tetapi hujan lebat..so kami patah balik ke gig.naik taxi..RM8! sampai saja di sana tinggal 1 saja lg band..BUNKFACE!

yeah! kami tak terlmbt! aku dah hampir pengsan..kerana panas nya tempat tuu..walaupun hujan..panasnya..sehingga aku seperti mandi air laut..balik dari gig aku terasa seprti nak demam..badan aku lenguh..aku penat sangat..aku tahu ini adalah gig terakhir aku akan pergi..so aku melepaskan sahaja diri aku untuk membuat apa saja hari itu..
aku puas..menjerit,lompat2..aku lega..aku puas..

balik tuu..aku tiada mood..risaw kan kawan ku..hmm..pastu aku ngan taufik ada salah faham..aku pening..aku demam tetapi..tak ada sesiapa yang kesah..
aku dan dia makin berjauhan..aku sedih..tapi apakan daya aku..

(kembali kepada tajuk utama)

TQ sbb rakan-rakan aku yg blanja air kat aku,aku mcm nak jurus je air tuu kat atas kepala..
sbb nak pengsan dah..TQ juga kepada azim kerana jacket anda yang menjadi kain lap peluh semua. :)
aku jumpa Jawa dan Shazzey dan Syed..lama tak jumpa mereka..muka sama macam tuu gak..
jumpa gak aiza,lin,mirrul dan penjual tiket encik qareem..
aku demam nih..nak tulis pun mcm berat je..haha

ok lah..
lastly..
aku tahu apa yang aku buat salah..tetapi aku degil..aku buat jugak..
maafkan aku ya..aku xsangka aku berani sebegitu..maafkan aku lagi sekali..

10 comments:

mirrul said...

hah.
aku balik lagi awal dari ang.

Dahlia said...

yeke?
aku patah balik..
xjd balik awai..
so aku tgk smpai abih..

theafiq said...

mst bau bucuk, hehehehe

Dahlia said...

haha..
u think?
bau jng habaq la..
smpaikan kena beli bju lain la nak balik tuu..

m a n said...

aku ang xjmpa ka?
siap bt surprise lg.
wuwu!
len kli jgn ketegaq dh k?
hehe!

Dahlia said...

man, hang sja!
x msg aku!!
sedey!
haha!!
p Batu F x ajak!
xpe man!!
(sja aku mengada!)
;)

Qareem Need Rebel said...

dahlia!!!

jumpa lagik!

Dahlia said...

hye qareem!!

Aiza Jeniza said...

yeayea..nama saya juga ada di bawah! menyesal aritu tak duk skali..

Dahlia said...

sapa suh aiza x join!
xpe..
lg pun kami dah busuk n basah..
haha!!
nnt u plak yg rimas..
siyes..sbb i dah rimas gila!!:)