Monday, May 11, 2009

G E M B I R A ? S E D I H ?

akhirnya..aku gemabira..
tiada lagi masalah dalam kotak kepalaku..
aku buang jauh-jauh semua masalah itu..
"pergi la jauh-jauh,aku ingin gembira!"
kotak kepala ini ingin di isi dengan kegembiraan sahaja..
hidup ini sekejap sahaja..
jikalau kita selalu bersedih,bagaimana?
sekarang, aku tidak mahu bersedih..
jikalau aku sedih sekali pun..
aku masih akan senyum gemabira..
menutupi kesedihan itu..
biar orang kata aku gila..
ya aku gila..
kerana dunia ini lah aku gila..
ya..aku G E M B I R A ! ! !

5 comments:

yanalolu'xx said...

babe.. chill..

njoy urself..


;p

路見要鳴 said...

hello,
u are beautiful grli!

zarajeans said...

yeah..u're cool babe..
keep smiling..=)

FARIE said...

jln2 di blog kamu..
happy blogging..
n_n

Dahlia said...

hye smua..
thanks a lot!