Saturday, May 09, 2009

Pulang seketika

selama aku berada di kem PLKN, aku demam,batuk dan selsema..
dah hampir 5 minggu!
haha..aku batok x henti2 selama 5 minggu!!
suara rock selama 2 minggu..
sengau selama 1minggu..
ye..
itu la aku..
muka ada bekas sunburn!
aku tengok jalan pun gemuruh..
sebab kat sana nak lari tengah jalan pun xpa..
no car..
haha..
aku rindu pula kawan sebilik aku..
kira,dinie,farah,sue,lina,shamini,su..hmm..
tp bila kat sana,rindu kat kwn2 di sini..
haha
xpa..selasa jmpa balik..
3 minggu lg..
den aku x jmpa dah depa smua tuu..
ye la..
depa org kedah n kelantan..harapkan lin n sue ja png..
huhu..
eyy?
aku nak kuar nih..
p1 wimax!!
road show kat road walk!!
haha..jom2..
aku promoter disana!!

2 comments:

FARIE said...

bez ker plkn?
cam x jer.. hehe.

Dahlia said...

ye..plkn best!