Tuesday, June 30, 2009

fikiran aku ceralu

setiap hari aku menunggu
menunggu hujan yang lebat
agar semasa aku menangis, hujan menutupinya
tidak kedengaran teriak kan ku yang semakin kuat
aku memohon maaf kerana aku bersikap begitu
bukan aku rimas
tetapi aku merasakan kita tidak patut menjadi kawan lagi
kerana kau telah mengharapkan sesuatu dari aku
dan aku tidak boleh memberi yang lebih
kerana aku selesa dengan hidup aku yang sederhana ini
harap kau tidak lagi mengharapkan apa-apa
kau selalu menyakitkan aku
sekarang aku hilang kesabaran
aku masih mahukan persahabatan ini tetapi jikalau kau masih mengharapkan sesuatu yang lebih
maafkan aku


ps:hal ini tidak ada kena mengena dengan manusia..
pss:mungkin ada kena megena dengan hamster yg membuatkan mata,hidung dah hati ku sakit!

9 comments:

ღiyqa ismailღ said...

HAMSTER LA SGT ~
mcm ta knai ang
ayat mendalam

nazreena nadia said...

hamster? hahha.. bless u

Dahlia said...

siyesly! hamster!! i allergic to them!

Dahlia said...

nadia,
thanks! ;)
*perli me ka?

Dahlia said...
This comment has been removed by the author.
Dahlia said...
This comment has been removed by the author.
ღiyqa ismailღ said...

alergic ke hahahah
bulu2 DAHLIA SUKA ngee~

Dahlia said...

citt!
mana ada!
allergic wey sumpah!

Topet Hidayat said...

pasni nihh bela iguana plak laaa....