Monday, June 08, 2009

kembali pulang

Setelah lama berada dipelusuk dunia, akhirnya aku berjaya menamatkan latihan selama 3 bulan itu..
ingin saja ak ceritakan keadaan disana..tempat yang tak seberapa..dikelilingi pokok2 dan leman2(monyet)
semasa aku disana,pelbagai cabaran ditempuhi dengan penuh keyakinan dah kepayahan..
aku ditempatkan di companny BRAVO,bilik B9..
NO.BDN:059
semasa pemilihan ketua companny,penghulu wirawati,aku teletak di tempat top 10..
tumpas ditempat ke8..
adoyy..hajat untuk mencapai yang terbaik tak dicapai..
tetapi alhamdullilah,aku tak terpilih kerana teruk kerja dan perlu menjadi kental dah sanggup tahan dengan denda yang diberi..
companny aku,BRAVO menang dalam kembara halangan(keseluruhan)
kawad kaki tempat ke2(wirawati)
bola tampar tempat ke2(wirawati)
sukan air kami tumpas..
walauapa pun,companny Bravo tak pernah putus asa..
ayah,daddy,abah,mama,ibu,umi(bnyk pangilan yg sama) tak pernah putus memberi sokongan..
terima kasih..
rakan2,Farah,Dila,Dinie,Kira,Lina,Reen,Nadia,Ida,Azwa,Ainin,Idah,Tika,Amy,Lai,Linda,Mek Ti,Lynn,ameera,Fatin,Azlina,sue....(bnyk lagi)
merekalah kekuatan Bravo..kami tak akan menang jikalau mereka smua ini tiada..
BTW,kat sana juai nasi goreng tomyam yang tersedap pernah aku makan!
ke kerana terlalu lama berada di dalam hutan?(abaikan)
ingin ku ceritakan lagi..tetapi aku mengantok..
ya..disana tidur tak pernah nya cukup..aku penat hari demi hari..
huhu..
sekian..
tolong padamkan lampu,wirawati..(aku rindu teriakan jurulatih)
-lampu padam-
suara berbisik-bisik lagi..
:)

No comments: