Wednesday, August 05, 2009

Random Question

1.apakah nama anda?
-Dahlia Binti Mazelan

2.Apa warna kegemaran anda?
-Jangan tanya soalan ini..aku suka semua warna..dan aku suka tukar-tukar warna kegemaran..tetapi putih tetap dihati.

3.Siapakah yang anda perlu apabila dalam kesedihan?
-aku rasa Nadia,kerana dia amat memahami aku..begitu juga kakak aku,Suraya.

4.Siapakah yang anda paling sayang dalam hidup anda,berikan 10 nama dan siap mereka.
-Mazelan-papa aku
-Rozita-ibu aku
-Suraya-kakak aku
-Iskandar-adik aku
-Nadia
-Aiza-kwn aku jugak
-Rafik-kwn aku


5.Apakah yang anda cari dalam lelaki?
-woahh!! soalan apa ini! ok kalau nak tahu aku suka chad michael murray .dia la yang aku nak! hehe!!

6.Apa yang wajib ada dalam beg anda semasa keluar rumah?
-handphone yang sudah hampir mampus aku
-marker pen
-lip balm
-Beg duit aku

7.Apa yang anda selalu impikan?
-baring di pantai melihat bintang,mendengar ombak laut dan angin meniup rambut..;)

8.Apakah lagu kegemaran anda?
-setakat ini aku suka smua lagu..bagi je aku lagu apa-apa..but rolling stones tetap dalam telinga aku.

9.Siapakah idola anda?
-bagi aku mary kate and ashley olsen,untuk style mereka,Fynn Jamal untuk cara dia berkata-kata,Hayley,paramore sebab warna rambutnya yang co0l! Zee Avi untuk cara dia main guitar.(perempuan semuanya)if lelaki, aku rasa aku suka Aj Rafael,sbb suara dia sempoi and Passion pun idola aku..kalo from malaysia,myb.....AG hujan..sbb aku rasa dia amat berpontensi menjadi seoarng artis yang berjaya! ;)

10.Apakah lagu yang anda dengar sekarang?

-rolling stones-satisfaction

11.Dalam banyak-banyak number,yang mana menjadi pilihan hati?

number 4!! tah la kenapa.

12.Sapa orang last yang anda berbual?

Nadia..baru ja on the fon td..hehe!! miss her!!

13.Apa benda yang ramai tak tahu pasai anda?

-mata aku juling air..aku suka tgk org lama2..aku kalo suka org tuu aku x pandang dia..;)

14.Apa yang anda tak bagi tahu tentang diri kau lg?

-oww yeahh..ini..

ada org bagi aku hadiah hari lahir..dia bagi jam sama aku! yeahh! nnt aku tunjuk jam nya!
15.Dalam banyak-banyak date,kau suka yang mana?
-aku suka kalau g makan or lepak mamak sudah,tgk muvy ke..aku x suka la p tmpt mkn yg mahal2..aku bkn mcm tuu..hehe.
16.Apa yang anda suka sebut?
-aku suka sebut ayam! tah la weyy!! dan terimakasih..;)
DAH la kot! nnt aku sambung lg! heheh!! penat!

7 comments:

nazreena nadia said...

byknye ma name!
luv u babe!
muahhh22!!
huhhu misyu t0o!

Dahlia said...

Nadi, haha!! mesti la!!

Aiza Jeniza said...

uih, cmna nad leh p komen dlu?
hahaah!
iloveyoutoo!
hahaha..
thanks!

Dahlia said...

AizaJ,
hehe! nadi laju dia!
;)

Topet Hidayat said...

syg the cutess green monster!!!

Dahlia said...

Topet,
tq b!!!

nazreena nadia said...

ai. kutuk me nmpk! terr0k!
hummph