Friday, September 18, 2009

Selamat Hari Raya

Dan Maaf Zahir dan Batin~~

Tahun ini,aku rasa sunyi..raya di Taiping,Perak dan Kuala Lumpur..segala rancangan aku untuk bersama rakan-rakan dan kekasih untuk raya bersama di Pulau Pinang tergendala segalanya..
Disebabkan aku? Ramai yang cakap semangat Raya kurang..Maafkan aku..bukan kehendak aku..

Tahun ini juga merupakan Raya kedua kalinya, Grampa aku tiada..aku rindu dia..setiap kali aku terkenang raya tanpanya..mata aku belinangan..semalam sebelum aku tidur..aku nangis..sebak..grampa tiada,kami seolah tiada pemimpin..tiada yang lead kami..grampa? aku sayang kau,aku rindu kau? ye dia juga tak pernah berkira..kalau duit raya? banyak yang diberi..tahun ini akan ku lihat papa ku memakai baju melayu grampa..makin sebak la nanti.

Tahun ini,aku rasa aku banyak buat salah..aku ingin memohon maaf terutama papa dan ibu..maafkan anak mu ini..halal kan lah makan dan minum aku ya? kakak aku Suraya, maafkan aku,aku selalu sakitkan hati mu..aku tahu kau banyak bersabar dengan aku..adik ku Iskandar,kak lia mintak maaf ya? selama ini kak lia buat tak tahu saja dekat Is,pukul Is..maafkan Kak lia ya?

Tahun ini,Aku sering sakitkan hati kekasih,Taufik? Maafkan sayang ya? sayang tahu sayang sudah lain sekarang..tetapi b tetap sabar dengan sayang..maafkan sayang..i love u..:)

Nadia,Aiza,Rafik,Man,Duda,Jebart,Nafis,Mayo,Apex,Mirrul,Elmi ,Fareez,Afiq,Kown,Amie,Sakti,Bobby,Kamal,Lea Jamal,Ulii,dan semua yang follow blog ini..Selamat Hari Raya..terima kasih atas segalanya..
Harap-harap dapat lah kita jumpa dan lepaskan rindu ini! :)

*Taufik,Nadia,Aiza,Rafik,Man? kita dah janji kan? aku sayang hampa!!
:)

7 comments:

Topet Hidayat said...

syg.... kesian dgr bout ur beloved grampa... u such a good grandson...

kat sini b nak ucapkan selamat hari raya disamping itu meminta maaf zahir dan batin yg byk membuat salah pada mu syg... dan disini juga mohamad taufik hidayat mengampuni segala apa yg dilakukan oleh mu.... dan disini saya mohamad taufik hidayat bin mohamad ali shahbuddin ingin mengishtiharkan bahawasanya kita seri 0 - 0 ekkk.... mmuuuaaahhhh!!!

p/s : mintak maaf detail secara ym...

Dahlia said...

well..im not grandson laa! haha..ok..syg maaf kan b!
0-0..:)

Topet Hidayat said...

grand dotter!!! ahahha!!!

nazreena nadia said...

hahha.. lawak la topet.
grnson plak.
(im not supposed to comment on that)
well, oke.
ewm. mmg pown dull without u!
huhh! BUT, thres nuthing we can do bout it kan?
xpala.. km suma paam. ewm. n im so soie fer bein lyke so pissed off earlier. hahha.
gonna misyuh like, gilbabi.
n, im sorry jgak. if slama we're bein d hell best of fren, i sal0o mara u. huhhu im a bit kasaq i noe.
but, u suka pukoi me jgak! ehe.
0-0 jgak aite.
mmuahh bezty!

Dahlia said...

woahh! long2 comment there!
hehe..yea..i xplan all this.
but xpa..i janji kita hangout nnt k?
i miss u la!! hehe!
oww,i pukul u?? yeke??
jap2..flashback!
oww..yea..ada la sikit2.
but u always balas kuat balik!
hahaha!!
mmuuahh!!

mirrul said...

wey jumpa kat gig klau ang p

Selamat Hari Raya!

Dahlia said...

mirrul,
oww..ok2..
jmpa sana..kalo aku p..
:) Selamat Hari Raya Mirrul!