Thursday, September 03, 2009

Thanks Nadiah Mansor :)


Nyatakan 5 fakta menarik mengenai pemberi award ini

1.she is a huge fan of MU..*kan kak nad?

2.ow..selalu cakap dia gemok..but sebenarnya dia very beautiful..and skinny!

3.muka dia macam Alyssa Bernal cikit2..:)

4.blog is her life..haha..dia suka blogging! but, blog dia menarik! siyesly!

5.My senior di SMKDOB..but i x pernah jumpa dia..:)

setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

1.Im getting Fat..

2.Suka dengar lagu kuat-kuat..tetapi suara aku lagi kuat dari lagu tuu..:)

3.Fobia dengan Mic..so? jangan la suruh aku nyanyi/karaoke

4.Im in love with my boyfriend like so much! i love u b!

5.Minat dalam photography,and in love with lomo cameras!!

6.I love mary jane heels..

7.suka pakai vintage tee with skinny jeans..x minat pakai dress..:)

8.Food is everything! i eat almost everything! thats why im getting fat! now only i know! :D

9.I love my name so much! its rare! Dahlia..aww..makes me smile everyday!

10.i love my family and friends so much! dont you people out there even try to hurt them! this is a warning!

anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya,dan describe tentang mereka

goshh...i pick sapa2 je la..not really wanna tag sapa2..:)

4 comments:

nad said...

1. yes i am a huge MU fan

2. no i aint skinny. im gettin fat each day n its nt a gud thing =((

3. Alyssa Bernal? tat is wayyy overrated my dear.. so nt true..

4. thanks! n i appreciate it so much tat ppl actually spend their time to read on my rantings.

5. and yeah we have neva met each otha in school cuz i left DOB after form 2. tats y =))

and btw dear, ur name is very rare n its as beautiful as u are =)) thanx anywayss.. keep on writting.. i love readin ur blog too..

Dahlia said...

thanks Nad! :)

firdausMohamad said...

getting fatter by the day?

well, some guys do like cute and chubby type of girl.

that means, u got nothing to be worried about.

haha! kidding~

:D

Dahlia said...

fitdausMohamad,
haha..well puasa nih bg i gain weight lg laa..
:)

oww..btw,xpa...bf i suka kot i chubby!!
:)