Thursday, November 05, 2009

Aku seorang Perempuan

*gambar dia atas hanya rekaan semata-mata*

Aku Dahlia Bt Mazelan..
Aku 18 tahun
Leo Zodiac Aku..
Aku Tegas Orangnya.
Tetapi Lembut Hatinya.
Aku mungkin nampak sombong,tetapi aku peramah sebenarnya.
Aku mungkin nampak Ceria,tetapi ada masanya aku tak mahu berbicara
Aku bukan orang yang suka sibuk dengan hal orang lain.
Aku juga bukan orang yang suka marah-marah dan maki oarng tak tentu hala..
Aku sangat marah apabila orang tak faham aku.
Aku marah apabila orang sibuk tentang hal peribadi aku..
Aku sayang sangat-sangat keluarga aku dan kawan-kawan aku..
Aku kuat makan.
Aku suka Teh Ais.
aku aku aku!
*aku xtahu nak tulis apa*

10 comments:

aDILriDZ said...

regarding the title.. BETOL KE??

aDILriDZ said...

regarding the title.. BETOL KE?? : )

aDILriDZ said...

regarding the title.. BETOL KE?? : )

Dahlia said...

mesti la! 100%!! :)

t h e a f i q said...

sep sikit, kite same2 kuat mkn, haha

double s said...

jadi diri sendiri paling best :D

Dahlia said...

afiq,
haha! ada persamaan di stu nmpk nya! :)

Double s,
yes! betul!

Topet Hidayat said...

u miss 1 thing!! u got a bf name topet... n i love my topet...

Dahlia said...

b,
sudah tentu!!!

Topet Hidayat said...

heheheh!!! b nak wat keje ekk???