Wednesday, November 11, 2009

Jalan di waktu Hujan Renyai

*ini la muka aku bila tiada perasaan,KOSONG.*

aku baru sudah keluar berjalan.
jalan di dalam hujan renyai
jalannya basah
awannya mendung
terasa angin tiup bersahaja
aku jalan tenangkan fikiran yang sedang kusut
kusut dan makin kusut
aku mahu lupakan segalanya
aku mahu hidup aku yang lama
lama tertapi terbaik bagi aku
bagusnya jikalau aku boleh hentikan masa
aku mahu segalanya berhenti
sunyi dan sepi
aku mahu perasaan itu
aku mungkin nampak bahagia.
tetapi hanya Tuhan tahu segalanya
berikan aku kekuatan,
Kerana aku tak mampu untuk hidup lagi.

6 comments:

Mighty Jacksparrow said...

u know what to do.








x

c-boz00 said...

deep,luv it..

t h e a f i q said...

afiq tuka url

Portgas .D. Ace said...

k lgu ciptaan sndri ke??
nk kopy..
band i tgh nk maen lgu laen nie..
feed back on my page k..

asbesstos said...

kamu tahu tak aku suka gambar hitam putih diatas tu?

asbesstos said...

kamu tahu tak aku suka gambar hitam putih diatas tu?