Friday, November 06, 2009

Mereka aku Sayang!

Ok, aku mengaku aku makin terikat dengan twitter aku.
di sana aku kenal dengan ramai kawan baru..
tetapi mereka dua ini, dah jadi satu drugs untuk aku.

ini Alef
Si Kertas ku
dia suka SCM dan kuat Merajuk.
:)


ini Zatil
Yuna ku
dia pula sangat suka Hujan!
*sama la aku pun*


aku di beri nickname DD..
apa itu DD?
entah, Zatil cakap DingDong,
Alef cakap Dear Dahlia.
haha!!
aku sayang mereka walaupun tak pernah jumpa.
*oww jumpa Alef hanya 5 minit je.*

aku harap mereka sentiasa happy dengan menjadi diri sendiri
tak akan ada apa apa boleh pisah kan kita dari jadi teman twitter yg gila!!
penuh page twitter sebab kita bertiga! hahaha!!
:)

8 comments:

zatil said...

eh, u letak gambar i? *malu2* HAHAHAHA!=p
sayang kamu juga Dahlia!

Dahlia said...

zatil.
aww..:)

Mighty Jacksparrow said...

dan aku tiada di sini.

Dahlia said...

M.Jacksparrow,
alamak!!! well ur vid x ley upload!!!

alef hujanisme™ said...

kuat merajuk. huuuuuuuuu. kejam. =p

Dahlia said...

alef,
betul la! :)

adamLUBA said...

huh! kenapakah haru DD..itu nama my D90! alalalalalala

Dahlia said...

Adam Luba,
hahaha! opss..tak boley tuka laa..:)