Wednesday, November 25, 2009

"You Are My Other Half"

setiap kali aku rasa aku boleh bernafas..aku kembali lemas
setiap kali aku rasa kuat..aku kembali lemah

aku terbaca satu blog yang buatkan aku rasa benci,cemburu,bodoh,rindu
segala perasaan di campur adukkan..

"you are my other half"

kerana ayat ini..
5 perkataan nih..
air mata tak dapat berhenti.
seperti kaca kaca jatuh ke muka bumi
aku sekarang yang tiada other half aku
aku rasa diri ini cacat..
hidup dengan satu kaki,satu tangan,satu mata,satu segalanya dan mungkin setengah selebihnya..
seperti dipotong cantik diri nih..betul2 di tengah.
tiada lebih di mana-mana.

"other half"

buat aku senyum sambil menangis.
aku rasa bodoh sekali..
malam ini yang aku rasakan aku dapat lupakan..
aku gagal lagi..
geram dengan diri..
kecewa..amat kecewa..
aku tak boleh menipu diri aku lagi..
aku yang rasa aku bahagia, berubah sedih sekelip mata..
mungkin kerana period kot..alasan aku berikan.
:)
senyuman dapat aku berikan..
ikhlas atau tak..
kau tak dapat beza.

ps: Adil cakap bila malam sebelum tidur, kita teringat mereka.

tetapi adakah mereka ingat kita? aku pasti dengan jawapannya.

sila abaikan apa yang ditulis, aku hanya ingin luahkan perasaan.

6 comments:

aDILriDZ said...

awww..
what i said tu bile baru2 je jd. bile dh lm2 tu ok la.. hehe but also depends on time. :)

Aiza J said...

"bila malam sebelum tidur, kita teringat mereka"

ayat ni dalam, leh nangis ni..
='(

Dahlia said...

aiza,
dalam kan? dan amat memilukan

adil,
time factor is everything!

Dahlia said...

aiza,
dalam kan? dan amat memilukan

adil,
time factor is everything!

zatil said...

my DD, u will find your other half soon. the better one. it takes time to heal, be strong ok.

kersani said...

hidup tak pernah tinggalkan kita...

jangan putus asa. okey?

:D