Thursday, December 24, 2009

Merry Christmas and Goodbye Penang

Esok 25hb
aku berangkat pergi tinggalkan Penang
aku ke Kuala Lumpur dan esok nya ke Melaka
hati?
sebak,sedih,terkilan
aku keliru
tinggalkan keluarga
tinggalkan kawan-kawan
tinggalkan orang tersayang
mereka semua di sini
tetapi aku tahu
aku pasti boleh
aku Dahlia Mazelan
aku kuat

tapi hati masih tak tenang
aku tak tahu kenapa
aku hanya boleh berdoa dalam solat aku
harap-harap
semuanya baik-baik
aku mahu semua tahu
aku tak akan lupa
aku tak akan
percayalah aku
aku tak tipu

*kalau boleh aku nak sedikit masa lagi di penang, boley?*

9 comments:

HazirahMahadzir said...

goodluck Dahlia!
i know u can face anything sis!
:)

Dahlia said...

Hazirah,
tq syg!!
:) i need the luck!

Taqi said...

Dahlia nk p mane?btpe?

Dahlia said...

Taqi,
saya sambung belaja kat Melaka..
sebab tuu la saya tak akan ada di penang lagi :)

zatil said...

goodluck Dahlia. u'll be ok. kan boleh balik penang time cuti=p enjoy and live new life in campus!

Syamell said...

i may not be by your side..but my pray will always be with u.

good luck dahlia..;')

Dahlia said...

Zatil,
Thanks Zatil! :)

Syamell,
aww..that is so sweet of u..
thanks, i will pray for u to0..
u r a friend that will always be in my heart! :)

Sweet Thinker said...

okie. smbg belajar leklok. daa!

amirul said...

salam..
gud luck..!!
semoga dpt grade dgn cemerlang..
follow my blog please..tq