Thursday, December 17, 2009

Pada suatu ketika

*masa ini aku perasan aku artis*

dahulu aku, tak tahu apa itu apa ini
dahulu aku, suka main dan berlari
dahulu, aku tak tahu apa itu kehidupan
dahulu aku hanya seorang anak kecil yang ceria,senyum gembira
dahulu aku hanya nangis bila aku rasa sakit fizikal

banyak yang sudah berubah
aku bukan yang dahulu
aku tahu sedikit sebanyak tentang kehidupan
aku belajar dari kesilapan
aku turut rasa sakit yang bukan fizikal
dan aku belajar menjadi insan yang lebih baik setiap hari
aku masih rasa aku ada kekurangan
tetapi aku manusia
tak lari dah kesilapan
jikalau aku buat sesuatu yang salah
harap tegur-tegurkan lah aku
aku hanya manusia
tak lari dari dosa
aku mahu terus ceria,senyum, gembira
seperti dahulu

*aku rindu zaman aku muda*
:)

7 comments:

enyheartsdiamond said...

u masih muda..jgn ngada2 ;)

c-boz00 said...

vote for Dahlia Mazelan!!

Dahlia said...

eny,
haha! tua jugak dari dulu kan? :)

bozoo,
haha! vote cepat! i vote u jugak! haha

t h e a f i q said...

afq rindu zmn sekola :)

nazreena nadia said...

oke tat luks exactly like u.

*duhhh. its u kn*

haha

double s said...

hahah. so cute :)

ela rockadarling :] said...

dahlia comel je ! :DD