Monday, May 11, 2009

G E M B I R A ? S E D I H ?

akhirnya..aku gemabira..
tiada lagi masalah dalam kotak kepalaku..
aku buang jauh-jauh semua masalah itu..
"pergi la jauh-jauh,aku ingin gembira!"
kotak kepala ini ingin di isi dengan kegembiraan sahaja..
hidup ini sekejap sahaja..
jikalau kita selalu bersedih,bagaimana?
sekarang, aku tidak mahu bersedih..
jikalau aku sedih sekali pun..
aku masih akan senyum gemabira..
menutupi kesedihan itu..
biar orang kata aku gila..
ya aku gila..
kerana dunia ini lah aku gila..
ya..aku G E M B I R A ! ! !

Saturday, May 09, 2009

Pulang seketika

selama aku berada di kem PLKN, aku demam,batuk dan selsema..
dah hampir 5 minggu!
haha..aku batok x henti2 selama 5 minggu!!
suara rock selama 2 minggu..
sengau selama 1minggu..
ye..
itu la aku..
muka ada bekas sunburn!
aku tengok jalan pun gemuruh..
sebab kat sana nak lari tengah jalan pun xpa..
no car..
haha..
aku rindu pula kawan sebilik aku..
kira,dinie,farah,sue,lina,shamini,su..hmm..
tp bila kat sana,rindu kat kwn2 di sini..
haha
xpa..selasa jmpa balik..
3 minggu lg..
den aku x jmpa dah depa smua tuu..
ye la..
depa org kedah n kelantan..harapkan lin n sue ja png..
huhu..
eyy?
aku nak kuar nih..
p1 wimax!!
road show kat road walk!!
haha..jom2..
aku promoter disana!!

Friday, May 08, 2009

miss me?

ok..
im back for 4days.yeah..kejap sangat.
tp aku seronok..aku rindu rumah..
home sick..
aku dpt form 6..tp xnak balik lg PLKN nih..
mcm2 x dapat buat lg..
nak merasa pegang m-16 dulu..ok
aku nak ckp sikit..

sebelum aku p plkn...aku dah berharap semua tak akan berubah..
tetapi now?
semua berubah..
aku heran la..
smua lain..
aku terasa disingkirkan..
hmm..
xpa..
aku nak buat selamba sahaja..
menunggu hari itu kemabali amat lah susah.
aku masih mengharap..