Monday, January 18, 2010

selamat pagi

*senyuman aku tak lagi ikhlas*

Isnin.
aku bangun tengok roomate aku semua dah pergi klass.
aku je klass lambat.
4.30pm baru ada klass.
aku dalam bilik sorang-sorang layan layan lagu
hati aku tak tentu bila tahu orang buruk-buruk kan aku.
tak apa.
aku diam.
aku sabar.
tunggu jikalau dia buruk-buruk kan aku lagi
aku akan jumpa dia dan akan aku flying kick dia
puas hati aku
*aku bohong*
aku mungkin akan jauh kan diri aku dari dia.
maaf jika aku tak lagi seperti dahulu
tapi kau jangan berani tanya aku kenapa.
*aku bukan yang dulu lagi*

4 comments:

Uruchimaru @ kf said...

gwe pun mahu tirulah......


*bkn sprti dulu

afiq said...

gmb lia yg ni cntk :) afq ske

Sendra said...

ini perkara normal..peoples change.

nazreena nadia said...

sapam wey?
pukoi! smpai rebah!