Friday, May 21, 2010

Dia Tanya, Aku Jawab

Mahluk Allah tanya kepada aku>>
semua orang berlagak tahu tentang cinta tapi apa itu cinta?
*aku baru tanya kawan aku tadi. try jawab.

ini aku jawab>>>
cinta? its a feeling. everything in one.benda yg tak nampak tapi rasa.
tak sentiasa indah tapi kita perlukan nya. melibatkan hati dan perasaan.
bukan main2. tak mungkin dapat hilang. tetapi mungkin pudar.
sweet tapi sakit kadang2..
*aku bebel*

dia tanya lagi>>
betul itu yang aku kata kan pada semua. kawan aku kata cinta itu Buta,dadah,ubat tahan sakit,paracetamol,aerosol. kalau itu jawapan engkau.
kenapa masih ada yang berpisah.
itu lagi perit daripada bergaduh bukan.

aku jawab>>
yg berpisah itu smua tak cinta sebenarnya..
hanya sayang..cinta itu belum lagi..

4 comments:

Uruchimaru @ kf said...

cinta blm spenuh hati tue.....

SaY_WeLL said...

wahahaha... ak bkk fromspring ko 2.. gler epic thread ar..
ak dok trgelak2 kat cc..
sumer pndg ak td.. haha..

Dahlia said...

KF: bukan, tak cinta tuu..:P

Zack: wey? aku pun gelak wey..sumpah mlm smlm aku gelak mcm org gila..tah apa2

burungmurai said...

cinta yg subjektif..
huraian yg agak menarik...
:)