Wednesday, July 28, 2010

awak cute

lokasi: Di Shah Alam, Section 17.
Jam: 5 pm.
Bersama :Kak Wani *cousin.*

semasa sedang berjalan menuju ke tempat menunggu bas,
aku dan kak Wani bercerita seperti tempat bas itu, kami yang punya.
aku ternampak 3 jejaka menuju ke arah kami.
aku mula risaw.
aku cuba jalan agak jauh dari mereka.
tiba-tiba,
seorang dari 3 jejaka yang menakutkan tadi itu berdiri di hadapan aku.

Aku: *muka cuak, pelik, dan diam*
Kak Wani:*berhenti bercakap, reaksi sama dengan aku*
Jejaka: *Jari telunjuk di muka aku, muka garang* AWAK CUTE.

terus dia beredar seperti tiada apa-apa berlaku.
aku dan Kak Wani diam untuk beberapa saat.
kemudian, kami gelak seperti tiada esok.
:)
ps: sweet dohh mamat tu!

4 comments:

Puteri Nurul said...

blubbery cute.. heheh...

anisizatyA.J said...

Wahhh. Hehe its these little things that lights up our day.:)

SUXX said...

hoh nak buat perkara sama gak la. ")

Azzam?? said...

takde follow up?