Saturday, September 18, 2010

Keanu Reeves??

Date: 18th Sept 2010 (Today)
Time: Around 7pm
Location: At Sugaq
Situation: Was talking with Ibu and Iskandar while watching 'SEPI' on Tv3
During the commercial break, something funny happens
----------------------------------------------
Iskandar: Tadi Is jumpa ppuan ni, lawa. Pakai supra colour kuning pakai baju kaler kuning.
Is x berani nak wink, sebab lawa sgt.
*pffttt*
Ibu: Lawa ke? Supra? Mesti anak Orang kaya.
Aku:
*buat muka bila iskandar kata nak wink*
Iskandar: Ala, tak apa. Is nya GF lagi lawa! taw tak sapa? Hayley Williams la.
Aku: Ha? haha. Kalau GF hang Hayley, Aku dah lama Kawin ngan Gerard Butler.
Ibu: Ibu kawin ngan Keanu Reeves. Eh Brad Pitt. Eh, mana satu?
*Is dan aku hanya gelak.*
Aku: Keanu Reeves la Ibu! Lagi hensem.
Ibu: Sapa Keanu Reeves? (muka pelik)
Aku dan Iskandar: *Muka heran, bukan ke Ibu yang ckp tadi?*
(a few seconds later)
Ibu: Oww.KEANU REEVES!!! (baru ingat)
*Kami gelak macam orang gila*

*aww..how can Ibu forgets you, i know i wont :)*

that's my mom, she is crazy and funny. the best mom i could ever had :)
Ps: i you ibu

6 comments:

Heidi Shafiq said...

hahaha.. best! :D

zchr said...

cutenya your mom! haha.

Dahlia said...

yeah, my mom is funny :)

SaY_WeLL said...

haha lwk tol mak kau.
Brad pitt ngn keanu reeves plak tuh.
haha sporting gler.

Dahlia said...

zack: mak aku mmg mcm tu. the best! haha.

SuRaYa said...

aku kahwin ngan gerard butler,hg dengan jehan miskin,ibu dengan keanu reeves bercerai pastu kahwin ngn brad pitt.iskandar kahwin ngn anis jiran kita takdak gg tu.hahahahaha